Despre noi

www.testermania.ro

... este un magazin online care a aparut in spatiul virtual din ianuarie 2015. Oferim serviciile unei parfumerii de lux, avand ca principal scop satisfacerea clientilor in vederea colaborarii pe un termen cat mai lung. Necesitatea unui website complex, cat mai bine aprovizionat si care sa contina toate marcile celebre din lume care comercializeaza produse de parfumerie si de intretinere ne-a facut sa ne dorim mai mult in fiecare zi sa oferim cele mai bune preturi si cea mai variata oferta de produse de parfumerie! 


Ce ne dorim noi sa stiti: Un parfum este un amestec lichid de uleiuri-extract, fixativi si solventi, denumiti generic: compusi aromatici. Dupa nivelul de concentratie al acestora, parfumurile sunt impartite in 4 mari categorii: Extras de parfum: Contine intre 25% - 50% compusi aromatici Apa de parfum (EDP): Intre 15% - 30% compusi aromatici Apa de toaleta (EDT): Intre 10% - 20% compusi aromatici Apa de colonie (EDC): Intre 2% - 5% compusi aromatici 


Parfumurile sunt formate din diferite esente, acestea purtand denumirea de note care se clasifica in: 

Note de top (sau de varf) Notele de top ofera prima impresie a unui parfum, introducerea acestuia odata ce a fost aplicat (pulverizat). Ele sunt aromele usoare si se evapora destul de rapid, in interval de 2-10 minute, pana cand alcoolul se evapora complet. 

Note de mijloc (sau note inima) Acestea formeaza corpul de baza al amestecului de parfum, cele care domina compozitia. Pot fi evidente chiar de la prima pulverizare, dar de obicei dureaza aprox. 10-25 de minute pana ce se dezvolta deplin pe piele (in functie si de valoarea PH-ului), astfel ca ele apar dupa ce parfumul s-a contopit cu chimia unica a fiecarui individ. Sunt notele care clasifica parfumul intr-o anumita familie generala (floral, oriental, lemnos, etc.) 

Note de baza (sau de fond) Sunt notele cu valoarea greutatii moleculare cea mai ridicata, fiind importante ca si fixatori. Acestea incetinesc frecventa de evaporare a notelor usoare. Dureaza cel mai mult, fiind expresia finala a parfumului sau ideea principala dupa care un parfum poate fi caracterizat. Trebuie retinut faptul ca un parfum aplicat pe piele isi finalizeaza mirosul in aproximativ 15 minute de la prima pulverizare! 

Componentele parfumului sunt asezate in ordine ca intr-o piramida, de la varf spre baza, dupa gradul de volatilitate, de la cele usoare la cele putin volatile. Notele de top pot fi citrice, note verzi, de fructe sau aldehide. In buchetul de note de mijloc apar deobicei esentele de flori, iar pentru baza, notele lemnoase: patchouli, muschi de stejar, cedru, santal. Foarte important este faptul ca un parfum nu trebuie sa se imparta in trei faze diferite. Schimbarile din timpul procesului de evaporare nu sunt sesizabile decat atunci cand parfumul este foarte bine echilibrat. Un parfum care nu are in componenta obisnuitele note de varf, de mijloc si de baza, poarta denumirea de "parfum liniar". 

Notele sunt reprezentate de arome, iar acestea pot fi de: • plante, flori, rasini de conifere, din dfierite tipuri de lemn : trandafir, iasomie, violeta, ylang-ylang, portocal, pin, chihlimbar, smirna, lichen, santal, cedru, ienupar ... • fructe, frunze, radacini : vanilie, paciuli, iris, portocala, lamaie, cuscus, ghimbir, levantica, violeta, salvie, rozmarin ... • animale : casalot, castor, mosc, faguri de albine, • sintetice : aldehide, eteri, cetone, alcooluri. Se obtin arome de: martipan, scortisoara, menta, capsuni, grapefruit, cimbru, coriandru, liliac, para, caisa, mar, ananas 

In general, mirosul parfumurilor dureaza mai mult in cazul persoanelor care au pielea mixta si cu tendinte de ingrasare a tenului. Asta datorita faptului ca pielea uleioasa, fata de cea uscata, are un continut mai ridicat de umiditate naturala care mareste persistenta parfumului si ii ofera un grad sporit de longevitate. Pentru ca mirosul parfumului preferat sa dureze mai mult, folositi in paralel si gelul de dus sau lotiunea/crema de corp din aceeasi gama. 


Testerele sunt variante publicitare, fabricate cu scopul de a completa promovarea produselor retail (produse destinate vanzarii). Deosebirile dintre acestea si variantele normale sunt la nivel de ambalaj exterior (cutie monocroma cu informatii referitoare la produsul respectiv) si la nivel de recipient (o parte din casele fabricante renunta la capacul care protejeaza atomizorul pentru varianta tester). Lipsa acestui capac nu afecteaza cu absolut nimic proprietatile sau concentratia parfumului. Unele testere pot fi livrate fara cutie (ambalaj exterior), sau doar intr-un plastic protector. In magazinul nostru absolut toate testerele oferite spre vanzare sunt NOI, neincercate si nefolosite! Fiind folosite drept produse de prezentare, o parte din casele producatoare opteaza pentru o concentratie usor mai ridicata in aceste variante, procedeu strict legat de marketingul si publicitatea caselor implicate.